Veelgestelde vragen

BESTELLING EN LEVERING

Wat is de status van mijn bestelling?
U kunt de status van uw bestelling controleren door op uw account in te loggen en te kijken onder 'mijn bestellingen'.

Ik heb het verkeerde afleveradres opgegeven.
Indien u het verkeerde adres heeft opgegeven kunt u contact opnemen met onze helpdesk. In het geval uw bestelling nog niet verstuurd is kan het afleveradres aangepast worden. Mocht uw bestelling wel verstuurd zijn, dan wordt het pakket opnieuw naar u verstuurd met een correct adres op het moment dat wij deze retour hebben ontvangen.

Leveren jullie ook in het weekend?
Bestellingen die vrijdag voor 15.00u worden gedaan worden die dag nog verzonden. Bestellingen die in het weekend worden gedaan worden de maandag daar op verzonden.

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling binnen krijg?
Bestellingen die voor 15.00u worden gedaan worden dezelfde dag nog verzonden. Wij verwachten dan dat de bestelling binnen 1 tot 2 dagen (Belgie: 2-4 werkdagen) wordt afgeleverd. Voor de actuele status van uw bestelling verwijzen wij u naar de track & trace code. Deze code staat in het verzendbevestigingsmail.

Mijn bestelling is gisteren verstuurd maar ik heb vandaag niets ontvangen, hoe komt dat?
De meeste bestellingen worden de volgende dag netjes afgeleverd. Het kan echter wel eens voorkomen dat zendingen vertragingen oplopen bij de bezorgingsdienst. Heeft u na 3 werkdagen (Belgie: na 5 werkdagen) nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact op met onze helpdesk. 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Games worden in een stevige kartonnen envelop verstuurd per brievenbuspost. Grotere pakketten worden per pakketpost verstuurd.

Hoeveel betaal ik aan verzendkosten? 
Wij rekenen geen verzendkosten binnen Nederland en naar België.  

BETALEN

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen.
Indien u geen bevestigingsmail heeft mogen ontvangen adviseren wij u uw junkmail folder te raadplegen om te controleren of deze niet onverhoopt daar in terecht is gekomen. Indien dit niet het geval is, raadpleeg dan onze helpdesk voor de status van uw order.

Hoe kan ik betalen?
U kunt gebruik maken van de volgende betalingsmethoden: IDEAL, MasterCard, VisaCard, Overboeking, Achteraf Betalen en BanContact Mister Cash (België) .

Hoe lang duren overboekingen?
Overboekingen kunnen tot 3 werkdagen in beslag nemen.


RETOURNEREN

Ik wil mijn bestelling retourneren. Kan dat?
U kunt uw bestelling , indien ongebruikt en in originele plastic verzegeling, zonder opgaaf van redenen retour sturen naar ons retour adres binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Graag ontvangen wij bij uw retour uw ordernummer, zodat wij uw retour spoedig kunnen verwerken en, indien nodig, het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

Ik heb de verkeerde artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Neemt u contact op met onze helpdesk en breng ons op de hoogte van deze fout. Onze helpdesk zal u specifiek naar uw situatie een oplossing aanbieden. Hebben we een fout gemaakt? Dan kunt u uw pakketje kosteloos retourneren.

Ik wil mijn bestelling retourneren. Hoe moet dat?
U kunt uw bestelling retour sturen naar het volgende adres:
Webaccess B.V.
Westelijke Havendijk 15A
4703 RA Roosendaal
Graag ontvangen wij bij uw retour een begeleidend briefje met daarop uw bestelnummer, en (optioneel) de reden van de retour.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Het door u betaalde bedrag wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, op uw betaalrekening teruggestort.


DEFECTEN EN GARANTIE

Welke garantie is op toepassing op mijn aankopen?
De wettelijke garantie is van toepassing op al onze producten. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor de correcte werking verwijzen we u naar de instructiehandleiding. Indien dit niet duidelijk is kunt u zich richten naar ons en wordt samen overlegd wat de correcte garantie afhandelingsmethode is.

De verpakking van mijn bestelling is beschadigd afgeleverd.
Indien een hoes van een game die u bij ons heeft besteld beschadigd wordt afgeleverd, dan zullen wij u kosteloos een nieuwe hoes sturen. Hiervoor dient u contact op nemen met onze helpdesk via het contactformulier.

Mijn product werkt niet naar behoren.
Op alle artikelen die u bij ons koopt heeft u recht op de wettelijke garantie. Voor al onze producten worden garantiebepalingen gehanteerd die zijn opgesteld door de fabrikant van het artikel. De fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument. Wij zijn niet verantwoordelijk voor gebruikssporen zoals krassen, breuken of vlekken. Mocht u toch hinder ondervinden van gebruikssporen dan kunt u contact opnemen met de uitgever van het spel.

Hoe lang heb ik garantie op software?
De garantie op de technische werking van software, waaronder games, is 90 dagen.

Hoe lang heb ik garantie op hardware?
De garantie op de technische werking van spelcomputers is 1 jaar en de reparatieprocedure verloopt via de producent van de spelcomputer. De garantie op accessoires, zoals bijv. controllers, headsets en stuurtjes, is 90 dagen (Tenzij anders vermeld door de fabrikant). De garantie en reparatieprocedure verloopt via de producent van de hardware.

Contact gegevens voor uw garantie: 

Microsoft:

Telefoon: 0800 – 023 38 94 of 020 – 20 36 606
Website Xbox360


Sony:

Telefoon: 049 – 55 74 817


Nintendo:

Telefoon: 030 – 60 97 166
Website Nintendo 

Voor alle spelcomputers van Sony en Microsoft geldt "pick up and return". Dit betekent dat bij een defect de computer bij u thuis wordt opgehaald en weer bij u wordt afgeleverd.

De computers van Nintendo kunt u opsturen naar het volgende adres:

Nintendo Benelux B.V.
Afd.Technische Dienst
Antwoordnummer 3161
3430 VP Nieuwegein