Bestelling annuleren en retourneren

 

Annuleer procedure

Indien u uw bestelling wilt annuleren dan kunt u contact met ons opnemen via het contact formulier of per telefoon. Vergeet uw ordernummer niet te vermelden voor een spoedige afhandeling. Wij kunnen helaas niet garanderen  de bestelling geannuleerd kan worden aangezien de bestelling al volledig verwerkt kan zijn.

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@gameoffer.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren

Wanneer de verzegeling (plastic seal) verbroken is het niet mogelijk om te retourneren.

Garantie

-       3 maanden garantie op nieuwe games, dvd’s en blu-rays.

-       3 maanden garantie op tweedehands games, dvd’s en blu-rays.

-       2 jaar garantie op hardware/consoles.

Modelformulier voor herroeping

U kan het modelformulier hier downloaden in word of pdf.

Bestelling retour sturen

U kunt uw bestelling retour sturen naar het volgende adres:

Webaccess B.V.
Westelijke Havendijk 15A
4703 RA Roosendaal
Nederland


Graag ontvangen wij bij uw retour een begeleidend briefje met daarop uw bestelnummer en optioneel de reden van de retour. De kosten van het retourneren komen voor eigen rekening. U kunt echter wel de originele envelop gebruiken en ‘Retour afzender’ vermelden. Vergeet ook niet uw eigen adres door te strepen. U kunt vervolgens de gesloten envelop in de brievenbus doen zonder extra postzegel.

Ik heb een klacht

Mocht onverhoopt niet alles naar wens zijn gegaan en u wilt dit bij ons kenbaar maken, kunt u contact opnemen met ons via het contact formulier. We verzoeken u de klacht zo goed mogelijk te omschrijven. Belangrijk is dat u uw ordernummer erbij vermeld voor een spoedige afhandeling. Wij trachten ernaar om binnen 24 uur een inhoudelijke reactie, telefonisch of per mail, te geven om uw klacht af te handelen.
U heeft het recht om zowel een klacht in te dienen over een product of de dienstverlening. In beide gevallen zullen we uw klacht zorgvuldig afhandelen.
Indien u een klacht heeft verstuurd ontvangt u geen ontvangstbewijs maar zullen wij binnen 24 uur inhoudelijk reageren